ČESTA PITANJA

Za svaki problem postoji jednostavno rješenje. I svako pitanje ima svoj odgovor. Kod nas je rješenje i odgovor ista riječ. Čokolada.

01. Često postavljana pitanja Pokaži višePokaži manje

1.     Postoji li Moja Čokolada samo na internetu ili postoji i fizičko sjedište tvrtke?

Moja čokolada je trenutačno samo online trgovina koja nastoji pružiti svim svojim klijentima "kupnju iz fotelje" i obaviti isporuku skroz do kućnih vrata. Fizička trgovina trenutno još uvijek ne postoji, ali smo nacrtali prve skice za nju :))

2.    Do koliko sati mogu naručiti čokoladu iz online trgovine?

Naša trgovina je otvorena 24 sata dnevno, što znači da proizvode možete naručiti bilo kada i bilo gdje, kada uhvatite par minuta.

3.    Kako kupiti proizvode?

Proces kupovine putem u našoj online trgovini je vrlo jednostavan. Proizvodi koji vam se sviđaju možete kupiti jednim klikom na gumb "dodaj u košaricu". Nakon što ste odabrali proizvode u Vašu košaricu kliknite na gumb "Na blagajnu". U prvom koraku pregledajte svoju narudžbu, pripremu, dostavu, odaberite način plaćanja, potvrdite i obavite kupovinu!

4.    Kako mogu platiti narudžbu?

Nudimo mogućnost plaćanja pouzećem, plaćanjem po predračunu, pomoću PayPala, kao i drugim kreditnim karticama.

5.    Kako mogu dobiti fakturu(račun) na svoju tvrtku?

Informacije o tvrtki (naziv, adresa, porezni identifikacijski broj..) pišu se u komentare prilikom naručivanja. Mi ćemo ispostavliti račun za tvrtku i poslati original uz naručene proizvode. Ako želite ponudu, javite nam se na e-mail: info@mojacokolada.hr, a mi ćemo vam poslati ponudu što je prije moguće.

6.    Ne znam kakav dar izabrati za svoje najbliže! Možete li me savjetovati?

Budući da znamo da je svaki kupac suočen s problemom što kupiti svojoj prijateljici, mami, dečku, djedu i općenito, svim bližnjima, možemo Vam pomoći u odlučivanju! Ukoliko Vam je potrebna pomoć, pišite nam na e-mail adresu: info@mojacokolada.hr a mi ćemo Vas rado savjetovati!

02. Shipping Pokaži višePokaži manje

1.    Ako sam danas napravio narudžbu, kada dobivam paket?

Rok isporuke ovisi o Vašoj narudžbi. Ako napravite narudžbu do 10 sati i ako se proizvod nalazi na lageru, možete očekivati paket sljedeći radni dan! Ipak, na žalost, većina čokoladnih proizvoda nije na lageru, jer se brinemo da čokolada uvijek bude svježa i ukusna. Prosječno vrijeme isporuke je 5-7 radnih dana. Za svaki proizvod je predviđeno vrijeme isporuke navedeno pod gumbom u košarici.

2.    Da li se može izvršiti dostava na adresu prijatelja ili voljene osobe?

Naravno, to je također moguće. U postupku kupnje (drugi korak) možete odabrati mogućnost dostave na drugu adresu.

3.    Koliki su troškovi dostave?

Troškovi dostave (sa PDV-om). Troškovi dostave se obračunavaju na sljedeći način: Overseas Express: 39,00kn. Poštarina prilikom kupnje iznad 375 HRK - Besplatna.

4.    Tko dostavlja naručene proizvode?

Čokoladne pošiljke dostavlja Overseas Express.

5.    Mogu li slati proizvode kao poklon?

Naravno! Svi čokoladni proizvodi u online trgovini Moja čokolada uredno su zapakirani i pogodni za slanje kao dar i pogodni su za brzu dostavu. Uz dar možete priložiti našu čokoladnu rođendansku čestitku na kojoj možete napisati i personalizirati bilo koji tekst. Uz Vašu narudžbu upućenu na adresu druge osobe, u procesu nabave, trebate odabrati drugu adresu dostave.

6.    Prije više od pet dana sam naručio čokoladu, ali je još nisam dobio. Kako to?

Ako u roku isporuke (5-7 radnih dana) ne primite paket, nazovite nas na info@mojacokolada.hr, a mi ćemo provjeriti gdje je Vaša pošiljka!

03. Povrat i reklamacije Pokaži višePokaži manje

1.    Što se događa ako se primljeni paket razlikuje od naručenog? Kakva je procedura oko povrata novca?

Ako se naručeni proizvodi razlikuju od naručenog trebate podnijeti zahtjev za povrat u roku od 14 dana od dana primitka proizvoda i u pisanom obliku informirati nas na e-mail: info@mojacokolada.hr. Uz povrat robe trebate nam dostaviti kopiju računa, sve to u roku od 30 dana od poslane poruke, a mi smo Vam dužni u roku od 30 dana od primitka reklamacije vratiti novac.

2.    Naručio sam proizvod, dobio ga na adresu, ali je proizvod oštećen! Što sad?

Unatoč našim nastojanjima kako bi svojim čokoholičarima dostavili uredne proizvode, ponekad se dogodi da postoje neke čokoladne stavke koje su oštećene. No, ne brinite, čak i u tom slučaju sigurno dobivate nov i besprijekoran, ispravan proizvod. Ako primijetite oštećenje, pošaljite nam svoju žalbu u najkraćem mogućem roku i obavijestite nas na e-mail adresu info@mojacokolada.hr te nam pošaljite popratnu fotografiju oštećenog proizvoda. Oštećeni proizvod nakon toga vraćate nama, a mi ćemo svakako dati sve od sebe da Vam dostavimo novi čokoladni proizvod u najbržem mogućem roku!

3.    Tko snosi troškove slanja oštećenog proizvoda i zamjenu?

Trošak povratka oštećenog proizvoda snosi kupac. Trošak slanja nove stavke snosimo mi.

4.    Na koju adresu vratiti proizvod?

Oštećene proizvode možete vratiti na adresu: Moja Čokolada d.o.o. Kunaverjeva 9, 1000 Ljubljana, Slovenija.

Za vaše kriterije pretraživanja nema rezultata.

Kreiraj kao pravi Čokochef!

Upiši svoju elektroničku adresu na koju ćemo ti poslati besplatnu e-knjigu recepata koja sadrži 9 totalno kul čokoladnih recepata priznatih slovenskih čokochefova.