0

Košarica  

Nema proizvoda

0,00 € Ukupno

Izvrši kupnju

Zatvori

Često postavljana pitanja

1.     Postoji li Moja Čokolada samo na internetu ili postoji i fizičko sjedište tvrtke?

Moja čokolada je trenutačno samo online trgovina koja nastoji pružiti svim svojim klijentima "kupnju iz fotelje" i obaviti isporuku skroz do kućnih vrata. Fizička trgovina trenutno još uvijek ne postoji, ali smo nacrtali prve skice za nju :))

2.    Do koliko sati mogu naručiti čokoladu iz online trgovine?

Naša trgovina je otvorena 24 sata dnevno, što znači da proizvode možete naručiti bilo kada i bilo gdje, kada uhvatite par minuta.

3.    Kako kupiti proizvode?

Proces kupovine putem u našoj online trgovini je vrlo jednostavan. Proizvodi koji vam se sviđaju možete kupiti jednim klikom na gumb "dodaj u košaricu". Nakon što ste odabrali proizvode u Vašu košaricu kliknite na gumb "Na blagajnu". U četiri koraka pregledajte svoju narudžbu, pripremu, dostavu, odaberite način plaćanja, potvrdite i obavite kupovinu!

4.    Kako mogu platiti narudžbu?

Nudimo mogućnost plaćanja pouzećem, plaćanjem po predračunu, pomoću PayPala, kao i drugim kreditnim karticama.

5.    Kako mogu dobiti fakturu(račun) na svoju tvrtku?

Informacije o tvrtki (naziv, adresa, porezni identifikacijski broj..) pišu se u komentare prilikom naručivanja. Mi ćemo ispostavliti račun za tvrtku i poslati original uz naručene proizvode. Ako želite ponudu, javite nam se na e-mail: info@mojacokolada.hr, a mi ćemo vam poslati ponudu što je prije moguće.

6.    Ne znam kakav dar izabrati za svoje najbliže! Možete li me savjetovati?

Budući da znamo da je svaki kupac suočen s problemom što kupiti svojoj prijateljici, mami, dečku, djedu i općenito, svim bližnjima, možemo Vam pomoći u odlučivanju! Ukoliko Vam je potrebna pomoć, pišite nam na e-mail adresu: info@mojacokolada.hr a mi ćemo Vas rado savjetovati!


Dostava

1.    Ako sam danas napravio narudžbu, kada dobivam paket?

Rok isporuke ovisi o Vašoj narudžbi. Ako napravite narudžbu do 14 sati i ako se proizvod nalazi na lageru, možete očekivati paket sljedeći radni dan! Ipak, na žalost, većina čokoladnih proizvoda nije na lageru, jer se brinemo da čokolada uvijek bude svježa i ukusna. Prosječno vrijeme isporuke je 5-7 radnih dana.

2.    Da li se može izvršiti dostava na adresu prijatelja ili voljene osobe?

Naravno, to je također moguće. U postupku kupnje (drugi korak) možete odabrati mogućnost dostave na drugu adresu.

3.    Koliki su troškovi dostave?

Troškovi dostave (sa PDV-om)

Troškovi dostave se obračunavaju na sljedeći način:

  • Opcija City Express:62,90kn
  • Opcija dostave DPD-om: 90,90kn
  • Opcija izbora Poštom: 64,90kn

 

Poštarina prilikom kupnje iznad 600,00kn - Besplatna.

4.    Tko dostavlja naručene proizvode?

Čokoladne pošiljke dostavljaju Pošta Slovenije, City Express i DPD paketna dostava.

5.    Ako plaćam pouzećem da li plaćam proviziju Poštama Slovenije?

Pošta Slovenije naplaćuje naknadu od 8,04 kune samo ako odaberete plaćanje pouzećem. To su troškovi koji se naplaćuju zbog troškova izvršavanja transakcije.

6.    Što ako u trenutku isporuke nisam kod kuće?

Ako znate da u određenim vremenskim intervalima niste kod kuće, možete naznačiti u komentarima da želite primiti paket npr. prije 10 sati. ili npr. poslijepodne nakon 16 sati.

7.    Mogu li slati proizvode kao poklon?

Naravno! Svi čokoladni proizvodi u online trgovini Moja čokolada uredno su zapakirani i pogodni za slanje kao dar i pogodni su za brzu dostavu. Uz dar možete priložiti našu čokoladnu rođendansku čestitku na kojoj možete napisati i personalizirati bilo koji tekst. Uz Vašu narudžbu upućenu na adresu druge osobe, u procesu nabave, trebate odabrati drugu adresu dostave.

8.    Prije više od pet dana sam naručio čokoladu, ali je još nisam dobio. Kako to?

Ako u roku isporuke (5-7 radnih dana) ne primite paket, nazovite nas na info@mojacokolada.hr, a mi ćemo provjeriti gdje je Vaša pošiljka!


Povrat i reklamacije

1.    Što se događa ako se primljeni paket razlikuje od naručenog? Kakva je procedura oko povrata novca?

Ako se naručeni proizvodi razlikuju od naručenog trebate podnijeti zahtjev za povrat u roku od 14 dana od dana primitka proizvoda i u pisanom obliku informirati nas na e-mail: info@mojacokolada.hr. Uz povrat robe trebate nam dostaviti kopiju računa, sve to u roku od 30 dana od poslane poruke, a mi smo Vam dužni u roku od 30 dana od primitka reklamacije vratiti novac.

2.    Naručio sam proizvod, dobio ga na adresu, ali je proizvod oštećen! Što sad?

Unatoč našim nastojanjima kako bi svojim čokoholičarima dostavili uredne proizvode, ponekad se dogodi da postoje neke čokoladne stavke koje su oštećene. No, ne brinite, čak i u tom slučaju sigurno dobivate nov i besprijekoran, ispravan proizvod. Ako primijetite oštećenje, pošaljite nam svoju žalbu u najkraćem mogućem roku i obavijestite nas na e-mail adresu info@mojacokolada.hr te nam pošaljite popratnu fotografiju oštećenog proizvoda. Oštećeni proizvod nakon toga vraćate nama, a mi ćemo svakako dati sve od sebe da Vam dostavimo novi čokoladni proizvod u najbržem mogućem roku!

3.    Tko snosi troškove slanja oštećenog proizvoda i zamjenu?

Trošak povratka oštećenog proizvoda snosi kupac. Trošak slanja nove stavke snosimo mi.

4.    Na koju adresu vratiti proizvod?

Oštećene proizvode možete vratiti na adresu:
Moja Čokolada d.o.o.
Kunaverjeva 9
1000 Ljubljana
Slovenija


×

Zašto kupovati kod nas?

5 razloga

za kupovinu kod nas

Opširnije